Jamilas 18-årsfest!

Halloo, har inte haft tid att blogga dessa två dagar, varit mycket på schemat. Igår var de 18-års fest för Jamila i klassen och vi var hemma hos henne och åt afrikansk mat och sen gick vi och bowlade, gick bra för mig, iaf till en början. Men de var trots allt tredje gången jag någonsin bowlat, efter de åkte vi hem. Men vi sjöng lite först i väntan på t-banan, hehe. Jaa, vi är musikal linje men jag kan inte stå för tonerna för jag filmande, hihi.



Först en bild på mig Nicole och jag, den bjuder jag på, hehe. Sen en bild när Jamila öppnar presenter, och en när Madde bowlar, och sen till sist en bild under middagen på bla Molly, Madde och Carro.





Här över är då vidion från t-banan,
hehe jag filmar så jag sjunger inte :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0