Halloween



Buuu! Okej, halloween är väl inte en högtid vi firar så värst mkt i Sverige, eller? De ända minne jag har utav de är att när jag var mindre klädde vi ut oss och gick runt å knackade på dörrar och sa bus eller godis? Men de kan man inte precis göra nu. Eller, ja hade gjort de lungt om vi typ var 2-3 st som var med på det. Men ingen vill typ så jag får väl titta på Gray´s och helt enkelt tänka mig denna högtid som en ganska tråkig än, iaf i Sverige. Jag hade velat göra något, menmen. Nu ska jag plugga lite, och faktiskt pynta lite, för de kan man göra på Halloween iaf, men pumpor och sånt :D , fast jag har inte gjort ngn själv.

Nä, nästa år får jag lägga ner mer tid på Halloween,
eller jag vill de iaf.
Buuuuuuu!




UPPDATERING



Lite bilder efter att jag pyntat lite med Halloween stämning, bubu!



Kommentarer
Postat av: jeessii

Va mysigt & läskigt det ser uut :)

2007-11-01 @ 10:32:38
URL: http://juess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0