Back as usually.

Men med mycket energi, har saknat en del av mitt vanliga bloggande om min vardag saker jag tycker om, kläder mode och massor av outfits. Därför kommer de snart, om någon halvtimma ramla in två outfits på bloggen. Wihoo, onsdagens och torsdagens möjligtvis fredagens också men kommer inte riktigt ihåg om jag fottade den eller inte.


Denna film (I Now Pronounce You Chuck and Larry) såg jag igår med några tjejer
 ur klassen,
mycket bra!  handlade om homosexualitet och var väldigt rolig, bra humor och
roliga skådespelare, en klar 4a. De som fattades kan jag inte sätta ord på, de kändes bara som en 4a.


Roligt att så många läsare hängde med under tema veckan på bloggen, de uppskattas väldigt mycket! hör gärna av er och säg vad ni tycker. Då de blir ännu mer roligare för mig att få lite respons, sånt tänker jag ofta på när jag läser andras bloggar, att verkligen säga till och peppa en blogg jag tycker om. För man vet ju själv hur otroligt glad man blir när någon säger att de gillar ens blogg. De känns mer verkligt på något sätt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0