Allt går bara fel idag

Ibland är det sådana dagar, då allt bara känns och går fel. De kommer oftast i början av veckan, jag fick ingen härlig start på min vecka. Idag har bokstavligt allt gått fel. Tänkte rada upp några av alla dessa
saker som tyvärr gjort att mitt humör gått ner till bo
tten, här kommer de, suck!



* Började morgonen med att stässa till skolan helt i onödan.
* Jag har gått in i väggar hela dagen och trampat snätt.
* Förstår ingenting vad matteläraren säger på lektionen.
* De kebabkött i matsalen och de hatar jag så jag fick ris och macka.
* På sång lektionen sjöng jag fel kändes de som hela tiden.
* Känns som ingen lyssnat på hela dagen vad man sagt.
* På datorkunskapen fatta jag ingenting, läraren kan knappt Svenska.

Finns så mkt mer elände å berätta om denna dag, men tycker inte denna dumma dag förtjänar mer tid på bloggen.
Imorgon är de skolfotto
och hoppas på att jag ser pigg och glad ut, och blir bra på kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0