Aerobic & Prov!

En härlig Söndag må jag säga, för att vara söndag då förstås. Ser fram imot måndag, haha! vill ha på mig mina nya vantar och min nya mössa, föresten så kommer bilderna senare ikväll på de. Har tyvärr inte hunnit med bloggen denna vecka, men ska försöka planera in lite mer denna som komma skall.

Idag på dansen fick vi pröva på dansaerobic i 50 min, väldigt väldigt roligt och bra. Under hela lektionen fick vi inte stanna en enda gång, så himla givande! verkligen något att rekomendera om man vill jobba på konditionen.



Sen så har jag två prov denna vecka som kommer sättas framför bloggen, men ska försöka pressa in ett inlägg per dag, då dock om jag har något viktigt att säga, eller visa. På onsdag engelska prov och på fredag samhällskunskapsprov.

En annan sak, jag är så feg när det gäller att ta första steget när det gäller lööve, något Nicole (http://www.niccie.blogg.se/) ska hjälpa mig med, haha! Jag som är så social i övrigt fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0