Öppet hus!

Igår hade vi öppet hus på skolan, så kom hem ganska sent. Runt nio halv tio, de var riktigt skojj att vara med i produktionen, vi ska göra de igen om några veckor, löve it. Vi får ju kompesation på tiden vi spenerar på kvällen, så de är ju bra. De var en show i aluan som några i dans och musikal trean gjort, visar film där ifrån. Ganska bad kamera i mobilen, haha. Visar även lite bilder.



Först hade vi teater mellan halv 6 och halv 7. Vi körde som en vanlig lektion, men folk fick komma och gå under tiden och sitta ner och titta om de ville. De vart lite flamsigt för de var första gången vi spelade inför plublik, jag och andra hörde inte riktigt  så vi gjorde lite fel och så, hehe. Men de gör ingenting alls. Sen hade vi ensamble tillsammans med Kalle, och då kom de in och ut folk också, lite flamsigt där också. hehe.




Efter de sjöng några i klassen solo i sång rummet, bland annat jag. De var jätte kul men lite nervöst. Jag fick massa beröm efter så de var ju jätte kul. En främmande tjej kom fram till mig och sa att jag sjöng jätte fint. Jag sjöng I Wish med Stivie Wonder. De var fler som sjöng ur klassen, och de gick bra där med. En jätte rolig dag tycker jag.



jaja, jag ska vända filmerna, men hur gör man!?
Nu ska jag baka lussebullar, vi hörs senare!
pusss


Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: Smaken är som baken o det e tur det ;D Kraaam=)

2007-11-27 @ 18:56:41
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: BABBELDROTTNING

cool blogg! :D

/BabbelDrottning

2007-11-27 @ 20:06:25
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0