Kvällens Outfit

image769


Ny klänning - Organic cotton
Svarta strumpbyxor - Micromodal
Smycken - födesledagspresent
Vit mössa med knappar - Bikbok


Det vart inte riktigt som bestämt. Resturangen vi tänkt besöka var fullbokad, vi visste inte att de var såå viktigt att boka iförväg. Så vi ringde runt lite, och de mesta "fina" resturangerna i innestan var uppbokade. Så vi fick ta ett mysigt ställe i närheten där vi bor. De har underbar god mat, de mysigt och de ligger inte så långt bort heller. Men de var helt okej för pappa, han tycker om det stället så det var bra. Jag åt filé oskar, mums. Outfiten ser ni över, och under lite bilder från kvällen.



Pappa har på sig den fina tröjan han fick utav mig :) väldigt snygg! Tycker han passar så bra i blått. Bilderna går ej att förstora, tack vare att bloggen handlar om mig inte min familj. De kanske inte uppskattar de lika mycket. Men man ser ju ändå . :) Min musiga mat tallrik ser man osså. Nu ska jag snart sova, haft en rolig dag idag! Grattis pappa åter igen.

Kommentarer
Postat av: Alex

Snyggt :)

2007-11-11 @ 22:25:18
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0