Julklapps tips!



Smycken - alla tycker väl om smycken, både killar och tjejer, stora som små. Man kan säga så mycket med ett smycke också, man kan göra de personligt med speciella inristningar eller ord. Eller så är de perfekt till kompisarna man vill ge något men ändå inte vill värka för påhoppande med.

Personligt

image803
ONE OF A KIND´s röda silke armband med
"never give up" charm i silver är perfekt present med mycket omtanke.

Opersonligt

image804
Trendigt och snyggt armband med svart sammet inspirerat av det kända märket "VITA". Lutar mer åt opersonligt men verkligen en fin gåva, för de är ett tamefan riktigt snyggt armband dära.



Idag känns de som jag inte gjort någonting, bra där. Jag som alltid har så många bollar i luften, detta är viktigt för mig, att varva ner. Många OC avsnitt varmchoklad och pepparkakor de sånt som gäller nu ett tag, även imorgon. Får se om jag orkar gå på Fredag, men de gör jag endast om jag känner mig redo att göra det. Jag vill verkligen inte börja stressa igen, jag vill vara lugn. Kanske åker och köper ett jättefint lysande träd imorgon, som jag ska ha på julen. Älskar julen. Har en hel del pengar så ska inhandla lite julesaker.



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Japp! :) När jag var med i musikalen!

2007-11-21 @ 23:15:25
URL: http://rosenquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0