Idol på topp!

Ikväll var alla Idolerna på topp, därför kunde jag inte utse vem jag tycker skulle åka. Ville verkligen inte att någon skulle göra det. Röstade på Amanda för hon har varit min favorit sen hon steg in i idol studion. Men så synd att Daniel fick lämna idol, trodde faktiskt han skulle vinna. Folk tänker fel, alla tänker - jag röstar på den jag vill inte ska åka ut som jag tror folk vill ha ut. Man ska rösta på sin favorit - den man vill se i globen. De detta som stört idol genom alla åren, folk tänker fel, visst de snällt att tycka så, men riktigt bra idoler åker på det.

[Bild: FOTO: Linus Hallsénius/ TV4]

image819image819image819image819image819
Andreas Sjöberg - Heaven´s On Fire & Livin On A Prayer
Sång - Killen sjunger som en gud, han har en klar och mörk röst
Dans - Han rör sig knappt, men de behövs inte, han har närvaro och känsla ändå.
Klädsel - Helsnygga kläder ikväll på Andreas, rockiga och stilrena.



[Bild: FOTO: Linus Hallsénius/ TV4]
image819image819image819image819image819
Amanda Jenssen - You Really Got Me & I'm Just A Girl
Sång - Hon har sin balla röst, som inte alltid håller ut men är så skön.
Dans - Jag diggar hennes steg, men lite knepigt vart de ikväll men ballt.
Klädsel - Hon kan verkligen sätta I.et på kläderna, de var riktigt bra klädval.



[Bild: FOTO: Linus Hallsénius/ TV4]
image819image819image819image819image819
Marie Picasso - You Oughta Know & Weak
Sång - Första låten var sådär, men andra var så as* bra.
Dans - Hon har sina "moves" precis som Andreas, behövs inte alltid.
Klädsel - Hon är den som alltid träffar rätt på temat, grymt bra båta outfitsen !



[Bild: FOTO: Linus Hallsénius/ TV4]
image819image819image819image819image819
Daniel Karlsson - Roxanne & Livin On The Edge
Sång - Han är så grym, vilken röst vilket matrial att jobba med.
Dans - Han rör sig som en gud, känsla och eget, riktigt riktigt bra.
Klädsel - Han har sin egen smak men lyckas alltid träffa rätt i sin personlighet.




Daniel tvingades lämna Idol 2007. Tack för allt du har vairt grym, du kommer lyckas ändå din grymma jävel!




Kommentarer
Postat av: Alice

Nu e det bara bajs idoler kvar=(

2007-11-23 @ 23:09:53
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Elin

Jadu, jag vet inte riktigt. Vi har delat upp vem som ska köpa till vem, så jag får nog inte så mkt julklappar i år ;)Men en egen dator är något jag vääldigt gärna vill ha. Själv då? Kram

2007-11-23 @ 23:10:08
URL: http://suspicious.blogg.se
Postat av: Alice

Jag har skickat den nu.. hoppas den funkar =D

2007-11-23 @ 23:11:52
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Alice

Svar: så roligt =) Säg helst att det var jag som gjorde den (A) =)
Godnatt med dig(L)

2007-11-24 @ 00:01:08
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Elin

Ok, har inte sett så mkt av den serien, men har hört att den är bra ;) Ooh, lyx att ha alla! Hehe. Kramkram

2007-11-24 @ 13:28:42
URL: http://suspicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0