Hallå världen!

image775

´Sitter å käkar banan, maten var ej så god, chilifalukorv med mos, jackie! snart börjar matten, hoppas den lektionen går riktigt fort. Orkar verkligen inte med en seeg lektion där man inte fattar nåt. Slutar sent idag, halv fyra så e hemma runt kvart i fem. Så min outfit för idag kommer senare, den påminner mkt om den i Lördags.


Funderar på att sälja mina cavalli leggings, de helt oandvända, kommer nog sälja dem på blocket om ingen annan på bloggen är intresserad, ni kan se dem på den här länken.


Snart är de JUL, gud va kul. Igår beställde jag jättefina julgardiner till mitt rum.
Kommer snart skapa en ny kategori som ska just handla om inredning.

Ny börjar matten,
Thingeling!

Kommentarer
Postat av: Linus

Julen är the greatest på många sätt, men det går åt så fasligt mycket pengar! Illa när man, som jag, lever på ganska stram ekonomi - och dessutom har en stundande resa över nyår.

2007-11-12 @ 13:19:10
URL: http://sthlmareigbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0