Sommarfin!

  • Förut var jag alltid varit ganska enformig när det gäller smink, haft mina rutiner och använt dem året om, eftersom jag lätt blir tårögd så sminkar jag mig bara med smink från makeupstore som har naturextrakt i sina produkter. Men senaste året har jag börjat utveckla de olika årstiderna och har olika sminkrutier precis som klädrutiner beroende på årstid, väldigt kul faktiskt!

    Här kommen en fin blandning till sommarn!
    image174

  • Själv använder jag mig av några av produkterna på bilden, foundation - mink använder jag. Guld pennan shine använder jag, och sen de bästa pudret som är helt underbart när man fått lite färg i annsiktet, shiny gold heter det och kostar 219 kr. Om du undrar över någon annan produkt på bilden tex; namn eller kostnad är det bara att skriva, har alla priser på plats.
  • Nu till sommaren kommer jag använda mig av turkos babyrosa och orangeglittrig ögonskugga, den har inte lanserats en hos makeupstore men kommer senare i sommar produktionen. Läppglanset har inte samma effektiva yta som på bilden, blir nästan dubbelt så ljus på läpparna.


Kommentarer
Postat av: Sandra

pudret har jag också! håller med om att det verkligen är ett bra och användbart köp!

Den ända nackdelen med makeupstore´s smink är att man får betala en 200 nästan för varje produkt.

2007-05-15 @ 16:27:47
URL: http://sandra.blogg.se
Postat av: Frida

dom har väldigt bra smikn på makeupstore

2007-05-15 @ 18:16:42
URL: http://frokenmoberg.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag älskar MUS produkter, de är verkligen prisvärda! =)

2007-05-15 @ 20:04:45
URL: http://glitterdroppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0