En dag i taget!

Jag trodde verkligen att denna vecka skulle vara en av de jobbigaste veckorna framöver, men den har varit helt okej stressig (som ja kallar alla mina veckor). Sista terminen i 9an är ett riktigt helv*** men men, ser fram imot balen som är snart och klassresan på Söndag. Jag kommer verkligen sakna 9.1 en underbar klass (inte alla).

Jag är en sån människa som varit anti ramlösa och loka, förr fanns bara loka orginal, men nu när de finns så mycket att välja på har jag hittat mig en favorit som nästan är bättre än läsk, (ja sa nästan).
 Loka hallon/grape är min favorit älskling, har alltid än i väskan nu förtiden!

Bara nu för jag sagt att jag har de ganska lungt kommer säkert helgen bli en katastof, usch! Mycket att göra, jag ska köpa balklänning och äta ute med mamma :) Sen har jag en 3 timmars lång träning på Lördagen och måste även packa inför Klassresan, sen på Söndag åker vi! Kommer skriva lite mer innan jag åker.

Tänkte bara säga ännu en gång va
skönt de varit med en kort vecka!



Tack för alla kommentarer jag får,
De uppskattas otroligt mycket av mig.

Fortsätt ha en bra dag! Chiaoo



Kommentarer
Postat av: Asta

Jag är också galen i hallon/grape! Den är perfekt smaksatt, köper alltid en när jag har pengar!
KRAMAR!

2007-05-04 @ 09:07:27
URL: http://www.missasta.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är också galen i hallon/grape! Den är perfekt smaksatt, köper alltid en när jag har pengar!
KRAMAR!

2007-05-04 @ 09:07:41
Postat av: Madeleine

ja den är alldeles underbar!Finns i svart nu också men de färgade är mkt snyggare!

2007-05-04 @ 09:30:10
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: jessica

Loka Hallon Grape är jättegod ;)
Ja som sagt, snart åker vi med klassen .. ska bli kul !

2007-05-04 @ 11:13:45
URL: http://juess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0