Kungsberget!



Idag var jag i kungsberget med skolan. Väldigt roligt men ett nedrans skit väder, de regnade hela tiden och de blev "moddigt" i snön, såre ej gick att åka så bra. Andrea (på bild) lärde jag åka skidor idag, hon hade åkt en gång tidigare, så ja lärde henne! Gick superbra i slutet åkte hon en svart (mot sin vilja) men hon tog sig ner för den och de tycker jag var väldigt modigt. Jobbig resa dit och hem bara, 2 1/5 timme hem och dit. Nu ska jag fixa lite inför morgondagen. Blev ingen dagens, eftersom jag åkte halv 6 i morse. Glöm inte att kolla på what about bryan & Lost ikväll! (jag spelar in what about bryan). Hare bra! Chiaoo


Kommentarer
Postat av: Madeleine

neeej inte snö för tusen., vi håller på att få vår wiiihooo!!
Ja förresten, i´m baaaack :)

2007-03-09 @ 13:03:01
URL: http://www.lalein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0