Sumsum!

Jag har inte kunnat blogga något de senaste dagarna för någon hade bytt lösenord på min blogg!
Men fick hjälp av kundservice och allt är tillbaka igen. Det har varit en bra helg med massor med trevliga stunder.
Eftersom jag varit borta från bloggen tack vare någon så kan jag inte berätta allt.


♥ Var på midsommar friande borta vid riddersvik som vi brukar, förra året var jag utomlands men i år var vi där igen, det var riktigt mycket med folk och det var okej väder, uppehållande men ändå ingen sol. Helt underbart för att vara midsommar väder. Sen åt vi midsommar mat tillsammans hemma.


♥ Till efterrätt vart det mammas berömda otroligt goda jordgubbs tårta, jag som inte ens gillar jordgubbar tycker den här pajen är grymt god. Sen hade jag och Jessica (www.juess.blogg.se) party på min brygga, hihi. Vi rodde ut med en liten trä båt men ingen av oss var någon expert på att ro, men vi tog oss tillbaka hela.

Idag har jag städat, verkligen storstädat mitt rum, överallt lyft på alla saker och verkligen damsugit och torkat, bäddat rent och allt man kan tänka sig. Var även nere och vilade en stund i båten, verkligen jätte mysigt, sådär runt 10-11 i morse, min bror och hans tjej sov nere i hytten men jag låg där uppe och vilade, pappa städade undertiden.

Tomooorrow ska jag vara med Jessica,
hoppas det blir fint väder.

PS; skönt att vara tillbaka igen ♥





Kommentarer
Postat av: Anna

trevligt med dugligt väder, själv hade vi ganska ihållande regn hela midsommar afton!

2007-06-24 @ 19:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0