Student 2007 - 06- 08


.... ..... Min bror tog studenten. Han gick ut nu efter många år, han bytte linje så han har gått två år mer. Men nu är han äntligen klar, och jag är stolt över honom, men Micke och Jenny kom precis i tid och dom hade den fina skylten, vilken tur att dom hann, men deras klass gick ändå ut sist av alla så det var ingen sträss, egenligen.Peter fick också en sån blomma som jag fick fast i blå färg. Sen så åkte vi runt lite i den fina bilen pappa lånat och tutade och spelade hög musik. Sen åkte vi hem och alla gäster hade kommit dit före oss, som de var för många år sen när min andra bror tog studenten. Sen bjöd vi på massor med god mat och sen gick vi ner och badade, jag bada inte för jag har precis varit förskyld och vill inte bli sjuk inför kreta imorgon. Sen fick peter öppna presenter och han vart glad för spegeln han fick av mig :). Han fick också en jätte fin tavla och annat fint som drink glas och fin glasflaska där man kan bevara sprit i även ett present kort på MQ, och andra fina presenter. Sen åt  vi jätte god frukt tårta som vi beställt, det hade vi jgort med maten också, vi fick öven merci till, mums. Sen satt vi och prata och hade de trevligt och sen bar det av hem för de flesta, men några stannade längre än andra. Nu bär det av till nästa händelse .... .... ...


Kommentarer
Postat av: iseedee

Fin bil!

2007-06-09 @ 20:20:43
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0