Mycket att göra!



Ibland kommer de tidpunkter då man verkligen känner att man har mycket att göra. Ett tillfälle jag har just nu, känns som jag knappt hinner ta hand om vardaliga saker, Imorgon ska vi till Waxholm med klassen, på Tisdag är det bal och på Torsdag är det lunch för oss nior. Fredag så slutar jag nian och min bror tar studenten och på kvällen blir det avslutnings middag och massor annat skoj. Sen på Söndag åker jag till Kreta. Ojoj, jag har iaf inhandlat lite bas saker, som makeup svampar och lite shimmering body splash, den är verkligen bra. Strumpor, Strumpbyxor och lite special grejer för att få klänningen på plats och se bra ut.

Min klass skulle ha köpt skoltröjor med trycket grundent 2007, men eftersom företaget inte kunde ta imot fler beställningar så gjorde jag en själv, köpte ett vitt baslinne på hm och sen så gjorde ja mallar i papp och målade. Jag tycker den är riktigt fin för att vara gjort själv.

Nu måste jag fortsätta städa klart mitt rum och tvätta massor med kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0