Kläder som kommer och går!



Jag kollade igenom mina gammla och nya plagg, och man ser olika stilar som var och är. Ett exempel är hängslen? vart tog de vägen, de vart otroligt snygt och ja hade det till allt, till skortan över axlarna eller bara hängandes längs benen. Pappas skjortor  är inte speciellt många, men de finns några som är väldigt sköna och jag har på min ibland. tex den hära blå- grön färgade skjortan som är väldigt mjuk och skön. I höstas hade ja mycket vita och svarta skjortor men nu till sommarn får de gärna va färg. För även om inte hängslen och pappa skjortan står i ramp ljuset längre så tänker jag inte sluta anväda de. För de så lätt att få till de snyggt samtidigt som det är bekvämt, jag är inte ett fán av jeans men jag har ett par som jag har börjat uppskatta och tänka mig att ha på mig. Tycker de är sommriga och fina, och de inget specielt märke utan helt vanliga vila jeans, perfekt.

Ska till vaxholm på måndag med skolan får se om pappa skjortan får hänga på eller inte, annars blir det min gula (nya) topp från sun shine - MQ. Den är också väldigt skön att ha på sig.

Chiaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0