Idag så har

jag varit med Jessica, vi badade i de otroligt kalla vattnet (har fortfarande greklands känsla och känner de varma härliga havet inom mig). Iaf jag lyckades bada, andra gången i år. Badade första gången igår. Sen spela vi kort och såg på filmen The Challenge, länge sen jag såg den sist, (med systrarna Olsen).
 
Har inte visat nått av vad jag köpte när jag kom hem från Kreta, så nu tänker jag passa på. Här är några av de saker jag köpte, allt finns inte med på bild jag fotade inte allt. Men här under kan vi se ett par skor, gud vad jag letade hela veckan, och till sist (sista dagen) hittade jag de här söta skorna i brons färg med små silvriga blommor. Sen är det lite saker jag köpte på planet, Parfym (som jag också letat efter i butiker, men finns inte) av Snoopy - go green, doftar otroligt ren-fräscht och sommrigt. Sen mina nya läppars favorit, fem små söta burkar med läppglam, av och från agatha ruiz de la prada. Ni kan även se make-up penslar som var nersatta till 99 från 359 (om man handlade för över 700). Sen är det massor med små kreta saker, sen en jättefin väska och en solhatt. Sen när vi var inne i Hersonisoss hittade jag de här söta jeans shortsen, hade inte hittat några bra i Sverige så jag vart jätteglad. Dom är super sköna.


Man får ju inte glömma all choklad jag åt / köpte där nere. MUMS,
grekisk choklad är hyllad och älskad av moi and mum.

Yasu Yasu!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jeansshortsen såg jätte fina ut!

2007-06-25 @ 17:14:33
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0