Godmorgon!

Vaknade ganska tidigt, kl 10.15. Har inga planer för idag, skulle behöva köpa en ny rulllgardin men de är inte så speciellt roligt, ska på alllsång i övermorgon så de måste planeras. Jag blir sur när jag inte vet vad jag ska göra, jag älskar lördagar. Tänk om jag hade haft ett sommarjobb,

Jag håller på att övertala Erika och Gabriellas mamma, haha. För de får ingentligen inte åka mitt i natten som vi måste om vi vill ha sittplatser, dumma nya allsångs regler. Jag vill ha något att göra, om jag hade haft en så dära 2 3 tusen så skulle jag shoppa, om jag hade haft fint väder skulle jag sola, akk akk.

De bara att ta tag i saken och göra de bästa av dagen, de är ju framförallt en underbar dag, (om de inte vore för vädret) så skulle de varit en toppen dag, men jag får väl glo på tv, eller ringa ngn som kan komma över och glo på tv med mig, som om de gör saken bättre ;P. Nej nu orkar jag inte
skriva mera, dax att fånga dagen!

Yasou Yasou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0