Facts!

Namn: Åsa
Ålder: 15 (16 25 juli)
Stjärntecken: Lejon
Ögonfärg: Grönblå
Hårfärg: Brunett
Längd: 178 cm
Skriver med: Vänsterhänt

Favoritresmål: Greklad Kreta, Cypern är också super mysigt.
Godaste maten: Taccos, kyckling, Grekiskt mm mums.
Bästa godiset: Grekisk choklad
Dricker: Coca cola, iste, vatten, mjölk, saft, sprite och jucie- 
Favoritprodukt: Min parfym sunset heat från escada och hudkräm vera by ccs.
Bästa egenskaper: Snäll, pratsam, lättsam, trevlig, rolig, iderik omtänksam och sprallig.
Sämsta egenskaper: spara pengar, svartsjuk och envis.
Musiksmak: Pop, rnb 70 & 80 tal, mm.

Vad är det som driver dig att fortsätta blogga?
Blogga gör jag nog störst och främst för jag tycker det är kul, sen är det bara helt underbart när man får trevliga kommentarer och höga läsar siffror.

Vad hade du för idé med bloggen från början?
Att blogga för mig handlar om att redogöra min dag och skriva om allt jag gjort, men även att förmedla tankar och tips. Tycker de kul att pyssla med bloggen och det gör jag än idag. 


Kommer du fortfarande blogga om ett år?
Ja, det tror jag säkert, om de lika roligt så :)

Läser du ofta andras bloggar? Människor du känner eller inte?
Alla har sina favoriter jag har 5-6 stycken som jag besöker 2-3 gånger om dagen. De några jag känner och andra inte, jag inspereras mycket av att läsa andras bloggar för att utveckla min egen.


Listan lånad av http://kellybellybutton.blogg.se/.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0