Beställning gjort!

Vart så stressad och vågade inte ta någon risk att de skulle ta slut. Köpte ett vitt, så får jag se om jag köper ett till, det beror på hur jag trivs med det, eller jag kanske bara måste ha två så jag kan göra doublewrap :) Köper jag ett till har jag bara 100 kr på att leva i över 20 dagar. Har inget sommarjobb, fick inget (utom de på barnens ö 24/7) Hoppas de kommer ett den 20 (fast jag fyller 16 den 25).
Tänk inte på det nu, bada och sola är gratis :D

Vitt kedjearmband med guldfärgad kedja och fuskskinn

♥ Jag hoppas de lika fint som de ser ut ♥


Kommentarer
Postat av: performance

Någon som vet hur lång tid det tar innan man får sin beställning, när man handlar hos kyssjohanna.se

2007-06-28 @ 13:35:50
Postat av: performance

de var de jag sa, nu är det vita kedjebandet slut!

2007-06-29 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0