Avslutning Grundskolan 2007 - 06 - 08!



Vilken avslutning, när vi kom dit så var kyrkan duubel bokad så vi kunde inte vara där, väldigt dåligt. Så när jag uppträde för 8orna stod jag på gräsmattan och sjöng utan mic och bara lite gitarr komp. Det var jätte närvöst men gick helt okej. Sen under niornas avslutning fick vi vara i ett församlingshus, för vi är inte så många så vi fick plats båda klasserna där inne. Då gick sången mycket bättre och jag fick en tår i ögat under avslutningen jag söng halelulijah. Vi fick också lyssna på ett jätte roligt band med tips inför livet den går på radion en liknade variant på rix fm, de var rektorn som annordnat det och då fick man också en tår, visste inte att den fanns ute på radion, men den va jätte fin. Efter avslutningen fick jag en jätte fin blomma av min bror Micke och hans tjej Jenny, sen fick jag också jätte fint halspand och matchande armband (finns på bild). Av mamma och pappa fick jag en jätte fin morgonrock i jätte mjukt tyg, den är verkligen jätte gosig, (finns också på bild). Sen gav jag blommor men små kort till Ingrid, Paula och Hans. Alla tre fick rosa rosor i en kruka, tjejerna fick rosa och hans fick blå. Ingrid fick också ett litet paket med den nya smaken av merci (blå förpackning) och ett större kort, Ingrid är ju min klassföreståndare så, eller var. Hans var inte där, han hade tydligen gått så jag fick ge blomman till Ingrid som skulle ge den till hans sen. Sen tog vi grupp kort och fick betyg och kramades en stund, väldigt sorligt men jag grät inte, men hade tårar i ögonen. Sen bar det av till nästa händelse .... .... ...



Kommentarer
Postat av: jess

åh.. ett år sen. saknar!

2008-06-24 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0