Tisdags

Väntar fortfarande på min beställning från Asos, de står ju faktiskt 4-5 working days å nu har de gått över en vecka. Hoppas de kommer snart, nu när vädret blivit mycket bättre. Man är inte så van vid värmen så man klär sig för tunt å jag tror jag är på väg att bli lite smått förkyld. Menmen, kanske inte bryter igenom får hoppas på det.

Idag har jag varit med Fanny vi har mest badat och surfat, de har varit as höga vågor idag så vi flöt nästan iväg för långt för att orka paddla tillbaka igen, tur att vi klara det ;D. Nu ska jag kolla in lite favorit bloggar , En annan sak, de dagarna ja e hemma å bara badar och solar kan man ju inte precis lägga ut en dagens outfit, shorts å ett linne. Nejnej, de blir ngn gång ibland när jag åker iväg men mer seriöst i höst, usch tänk inte ordet höst!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh har du badat?! Jag har fått chansen att bada en gång denna sommaren tack vare detta "underbara" väder :( och jag älskar att bada! Hoppas att augusti bjuder på bättre väder då...
Plugget gick bra idag, lite drygt att sitta en hel dag men man lär sig ju jättmkt :)
Kram o go´natt!

2007-08-01 @ 01:07:38
URL: http://www.lalein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0