Söndagar!!



Precis så där trött har jag varit nu de två timmar jag varit vaken denna dag. Jag har sovit i 11 timmar men är ändå helt slut. Fattar inte, vad är det med Söndagar, de är så himmla tråkiga. Jag rent ut sagt hatar söndagar ibland. Jag orkar knappt sitta framför datorn. Usch och fy och blä, sen för att göra saken ännu bättre finns det ingen lunch hemma, ! och jag vill inte ha mackor. Nej nu ska jag sluta klaga, det är en förfärligt tråkig och dum dag, men en sak måste jag göra, skriva önskelista, fyller år den 25 Juli så de är inte långt kvar :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

nej precis, söndag är en tråkig dag de!

2007-07-08 @ 17:55:46
URL: http://sandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0