Härliga Sommar!



Solat hela dagen lång, så skönt väder, perfekt svensk sommar. Tycker nästan synd om de som ska åka utomlands nu när sommaren har kommit hit, de ska hålla i sig hela veckan sa de på tv4 vädret i morse. Gud va skönt. Pappa och min bror Micke skulle sätta på nya kapellett på båten, jag var lov och ta en bild på pappa under kapellett för de ser rätt roligt ut. Badade även, och de var så skönt i vattnet, man kunde ligga i och simma. Nu är jag glad, för att vi bor där vi bor, så många gånger man verkligen känner vilken tillgång man har alla årstider, sommarn - bad och sol och inte minst sagt, vattenkrig :) på vintern - åker vi på våran egna skridskor bana och kastar snöbollar. Nej nu måste jag njuta lite av sommaren.

Födelsedag - Mamma 7 dagar - Moi 11 dagar


Ha en fortsatt trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0