Grattis till Mamma

Som fyllde år igår. Vi hade en jätte trevlig dag, och fint väder dessutom, hon fick fina presenter och det var en bra och minnesvärd dag. På tur står nu jag, fyller 16 den 25 Juli, då förhoppningsvis min bror är klar men designen på bloggen, men de är inget 100 %, men jag tror det.

Snart ska jag ut och gå, varit ganska seg idag, tänkte gå ut och sola efter maten, men då hade solen försvunnit bort bakom alla stora vita moln. Såg även en jätte fin klänning i helgtidningen Fredag, men som de alltid är så är klänningen helt slutsåld för länge sen säger dem när man ringer. Tycker att de konstigt att de gör anons för en klänning som inte finns längre, snacka om att tända och släcka förväntningarna på samma gång.


Ha en fortsatt trevlig Söndag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0