Födelsedagen - Sweet 16

En underbar födelsedag hade jag, vi hade så roligt. Först på morgonen fick jag paket sen gick vi på bio och såg Se upp för Dårarna som var riktigt bra :), sen kom gästerna och vi åt tårta som jag gjort och gick ner och badade. Sen efter de åkte vi inte till stan och åt på Gothem som hade bytt ägare så plankstek fanns inte längre, lite synd. Vi såg Felicia från idol där, länge sen man hörde något från henne. Sen gick vi promenad på djurgården och sista timmen hemma på min födelsedag spelade vi kort. Här under är lite bilder från min dag och presenter och fina blommor.

EN UNDERBAR FÖDELSEDAG


Kommentarer
Postat av: nea

Grattis i efterskott!
Är du så lång? Och jag som knappt är 1,60, nu blev jag lite avundsjuk... ;)

2007-07-26 @ 19:52:55
URL: http://baranea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0