17 timmar skansen!



Vilka härliga timmar vi kom dit runt 5 på morgonen och fick börja köa utanför fram till nio, vi var väldigt långt fram i kön, kanske 20 pers före oss. Sen fick ja rusa upp till scen (nästan kramp) medans Jessica och Erika tog väskorna. Bra bänkar fick vi , fem - tio bänkar bak från scenen. De var underhållade hela dagen, ilband sov vi så de gjorde inte så mycket. Måns var helt klart bäst, sen Gessle. Måns bjöd mer på sig själv under dagen en Gessle. Jag är så stolt, jag fick sjunga i mic med MÅNS, under repetitionerna, sommaren är kort var låten. Caroline som också var med oss fick också sjunga. De var nog de bästa under hela dan, haha. De kom några bra kändisar, Johnny och Mattias från room service, Tobbe trollkar, Josefine och Anja persson. Sen på kvällen så satt jag och Caroline och sjöng glatt hela tiden, vi hade verkligen jätte kul. Synd att inte alla ville vara med och sjunga som var med, de är ju de allsång handlar om. Eftershowen var lite något snål tycker jag, Per körde två låtar de där som sjöng fyra me Patrik isaksson en låt och måns bara en låt, han kunde sjungit mer, hehe. Men han sjöng mycket mer en Gessle under dagen. Han fick även en platinium för att hans skiva har sålt mer än 20.000 ex, Grattis grattis. Nu tänker ja avrunda när allt ligger på topp, en härlig allsångs kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0