Intressant eller Populärt?



Det finns hur mycket bloggar som helst och ibörjan så besökte jag de bloggar som stod som mest aktiva! Sen började jag söka på mer detaljerade bloggar och fick upp mycket intressantare inlägg än vad det är på de mest populära bloggarna.

Troligen är det väl så att de som hör hemma på toplistan känner ett krav att uppdatera sin blogg hela tiden och det blir inga intressanta inlägg, liksom seriöst vem kan skriva 4-5 inlägg per dag som är intressanta? De ända bloggarna som jag tycker är läs-världa på topplistan är Engla's & Ung Mamma 15.

De andra tycker jag har meningslöst innehåll och de finns inget å läsa som är intressant. Men om (som jag gjort) man söker på tex mode så får man upp vissa bloggar som kanske skriver ett inlägg per dag som verkligen innehåller något men har inga besökare, de är de inläggen och bloggarna som borde vara på toplistan! Jag säger inte att min blogg är speciellt intressant, för om man kollar på dem som har intressanta bloggar så har det oftast varit medlemmar i flera år.

Det finns också bloggar som lägger ner för mycket tid på att fixa och göra sin blogg så fin som möjlig och har bara blajja inlägg som verkligen är dö tråkiga. Självklart så vill man ha en fin blogg som är unik, men att ändra utseénde på den varannan vecka förvirrar bara läsarna och bloggaren har ingen tid över att göra det rätta, blogga!

Hoppas ni få som läser detta förstod vad jag menade och tänker på det i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hehe det var ju tråkigt att du inte tyckte fler var läsvärda :(

2007-01-23 @ 22:07:36
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: performance

Din blogg är intressant!
Jag har några fravoriter, men de tråkigt att vissa är så tråkiga.

2007-01-24 @ 12:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0