Torsdag

Hemma idag, känner mig inte så bra och passade på att ta ut en av mina hemstudiedagar och ta det lungt. Fick idag ett nytt nummer av  Solo och de sitter aldrig fel. Ska jobba med Engelskan och plugga inför mitt no-prov. Håller även på att plåga mig igenom boken Emma, av jane austen på 567 sidor! Den är så världelös men jag måste läsa den, min lärare vill att vi lär oss gammeldax svenska inför gymnasiumet. På tal om gymnasiumet så är det sista dagen idag att bekräfta sin annsökan! Han själv inte gjort det än, haha. Nu ska jag gå upp och dricka varm choklad och plugga, hare bäst du förtjänar det!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nu finns dem på hemsidan, men jag tror att vissa av plaggen redan funnits i butik.

2007-02-15 @ 11:54:17
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Nicole

hej du! :)
är inte det där en bild från sthlms estetiska gymnasium :O ? :)

2007-03-05 @ 16:08:12
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0