Stress!



Har inte tid och blogga den här veckan, stort val inför gymnasiumet, tävling om en vecka, prov på torsdag plus att jag ska ta mig igenom en bok på 400-sidor tills på freda, good luck! Hoppas alla andra är lunga och fina och inte stressar. Men sista terminen i 9an är inte rolig alls! Speciellt när man ska annordna en klassresa (jag och jessica) utan någon annas hjälp med en bromskloss till lärare! Så trött på Ingrid nu! Snart åker vi utan henne, hon är så jobbig! Vi hade hittat perfekta priserna och stället så kommer hon och förstör, men mig & jessi stoppar hon inte i första lagret! + att jag är med i fest komiteén inför skolbalen. Som om jag inte hade nog så ska man annordna med det också, nä! nu ska jag se klart filmen på kanal 3 och sova! Cing Cong!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0