Lördag



Var som sagt som planerat i kista på förmidagen! Inte mycket folk heller, var där vid öppning så jag kunde strosa runt och ta på mig tid. Som vanlig hitta jag en söt klänning! Den är från HM och jag vet inte vilken färg jag ska behålla (eller båda) Säg gärna vad du tycker. Halspandet köpte jag på guldfynd! har under en längre tid velat ha de "berömda" äpplet från www.kyssjohanna.se men så hitta jag de här och känner att jag då kunde lägga pengar på klänningar, eftersom halspandet var 3ggr så billigt som äpplet. Nu ska jag iväg och träna och senare kommer min bror och hans tjej över och kollar in melodifestivalen, hoppas på måns och att hans låt är bra. Nu måste jag skynda mig! Chiaao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta den röda=) den var söt

2007-02-17 @ 14:57:10
Postat av: performance

Okej, tack för hjälpen! =)

2007-02-17 @ 16:21:09
Postat av: natalie

Jag tycker du ska behålla båda två, klänningar från HM brukar ju ändå inte vara så dyra.. avundsjuk jag blir, jag vill också ha! :)

2007-02-19 @ 16:20:28
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0