Ledig!

Vi är äntligen klara med Svenska delarna i Nationella proven, känns superbra! Haft två väldigt jobbiga veckor, jag har haft mycket i skolan och träningar o ingen tid över till bloggen. Nationella proven för min del gick galant, super nöjd med det jag skrivit om och pratat om, ser fram imot Engelska delen som är en roligt ämne men svårt. Imorgon är jag ledig så härligt så, jag ska gå på bio på kvällen och gå ut och käka med en kompis, ska bli jätte kul. Ska se Linas Kvällsbok. Nu sitter jag och funderar på vad min beställning från La redoute har tagit vägen, kollade ordern och den kommer nästa vecka, Längtar vekligen tills jag får använda den här fina blusen. Jag älskar den så mycket, hoppas den älskar mig till baka och passar mig! Funderar att köpa väskan från Miu Miu, även om den är en gammal modell så är den väldigt söt!
Nu måste jag kolla på vänner, spännande spännande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0