King of övningsköra!


Sitter inne i pappas arbetsrum och bloggar, min bror e fullt uppe i supermario på min dator. Jag kan inte säga mkt till försvar, har man börjat spela supermario vill man aldrig sluta. Han fyller faktiskt år imorgon så han får spela :) köpt en jättefin present till honom, tror inte han läser min blogg men för säkerhets skull berättar jag imorgon vad han fick. Jag tycker de borde bli lite snö snart,så mysigt när man kan va ute och åka pulka, jag och min f.b åker alltid en gång om året tillsammans, för att inviga snön.

 Var på mellandagsrean och letade efter jeans, hittade inget. Skulle igentligen köpt en vinterjacka också men jag glömde helt bort de där man gick i folkmängden. Ska in till stan på lördag med mammi så får leta vidare då efter båda jeans och vinterjacka. Idag har jag varit duktig, jag körde ända från en parkeringsplats långt borta ända hem. De var andra gången jag körde bil, om man räknar bort den på min födelsedag då ja körde ett varm på coop parkeringen. Haha, riktigt stolt över mig själv, körde till och med i en liten rondell, växlade ända upp till trean. Gosh, i'm good. Jag verkar ha fått tillbaka lite gamla fraser jag ofta körde med förut, då på engelska. De kommer väl märkas lite på bloggen kanske. Men de inte så stor skillnad de. Tror jag fått de av mina huset-fullt-avsnitt. Hehe, har typ alla inspelade, kollade gämt på de förut. Nu ska jag nog kolla på mer OC, YEY !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0