Julklappar

image974

Först och främst hoppas jag att alla har haft en riktig härlig julafton. Jag bloggade ingenting igår för jag ville inte förstöra julkänslan. För mig handlar julen om att vara med dom man älskar och bryr sig om. Att försöka lägga vardags bekymmer och sysslor åt sidan. Därför valde jag att inte blogga på julafton. Men idag är de en riktig mellandag som vi brukar säga. Idag gör vi nästan ingenting, vi äter lite julmat från igår och mest går runt. Håller på och pyssla med julklappar och sånt. Imorgon ska vi möta hela tjocka släkten och fira jul med dem hos min farmor och farfar. Sen fyller min bror år den 28, så jag måste handla födelsedagsklappis till honom också. Men nu ska ni få se mina julklappar, får fler imorgon, hihi. Börjar uppefrån i vänstra hörnet och sen rad för rad. God Jul

♥ Ögonbryns sätt ifrån peter min bror. ♥ Stora guldörhängen utav mamma och pappa. ♥ Geisha choklad av mamma och pappa. ♥ Bodyloyion & showergel Aco cliniderm från mamma och pappa. ♥ 2002´s julkalender diselråttor och sjömansmöss av mamma och pappa. ♥ Godisbruk med massor me godis av mamma och pappa. ♥ Minneskort på 1 gb till min nya telefon utav mamma och pappa. ♥ Colorcare balsam utav bror peter. ♥ Badbrusboll med doft av aprikos av Jenny, Mickes tjej. ♥ Parfym från bodyshop doft vanlij från mamma och pappa. ♥ Eazy cover från makeupstore av mamma och pappa. ♥ Bananfodral så bananen inte blir brun och klämd i väskan av mamma och pappa. ♥ The sims 2 - tonårsprylar, älskar the sims av mamma och pappa. ♥ Present kort på gina tricot av morbror Clurre. ♥ colorcare shampoo av bror peter. ♥ Hårborste grazette av bror peter. ♥ Hörlurarsätt med mic från steelseries av bror micke. ♥ Halsband med rim till av bror peters flickvänn Jackie. ♥ Mobilfodral från golla av mamma och pappa. ♥ Chokladpraliner ifrån pappa, mamma fick likadant. ♥ Ljuslycktor trefärgade ifrån Mickes tjej Jenny. ♥ Bodypeeling ifrån bror peter.

Mycket att läsa, hehe. Fast vi fick även paket i julstrumpan på julaftonsmorgonen, där var de en choklad tomte och en skrapbingolott. De tradition de, så mysigt med julen. Nu ska jag fortsätta fira den. Senare berättar jag vad jag gav till alla, för de minst lika roligt de med. God jul och god fortsättning!









Kommentarer
Postat av: Fanny

Taaaack :)

2007-12-25 @ 17:29:23
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: johanna

låter som du hade en bra julafton :)

2007-12-25 @ 18:12:35
URL: http://joohanaaa.blogg.se
Postat av: Fanny

japp, jag fick en 19 tum tv :) kan vi kanske göra nåt imorrn så får du se? ;D

2007-12-25 @ 19:41:17
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Fanny

tkr inte heller hon gjorde den såååå jätte bra, men jag tkr bara det är som låga tonerna så låter dåligt, annars är den bra!

2007-12-25 @ 19:42:43
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: tilda

fint! kul med bananhållare :D

2007-12-25 @ 20:27:13
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0