Första Advent

Förlåt för mitt frånvarande från bloggen idag, men har haft mycket på schemat. Haft dans uppvisningar hela eftermiddagen och innan var jag lov att plugga matte. De var kul med dansuppvisningarna och de gick bra, vi vart lite stressade till första föreställningen då vi kom för sent, vi borde kommit tidigare. Vi var med på två föreställningar. Andra föreställningen var mina föreldrar och mina bröder och min ena brors tjej med. De vart lite extra nervöst då. Haha, bilderna jag visar är väldigt roliga, dålig kamera (gamla mobilen) och så dansar vi jue.




Första bilden står vi där bak och väntar på vår tur att dansa, andra bilden ska vi kicka, (hös spark i luften) det ser helsjukt ut, haha, Men de går ganska fort och så är de ju dans vi fotar, inte film. Sista bilden är typ ngt steg vi gör, ser inte riktigt vilken, haah .Har en film oxå, fast den är väldigt kort, kanske lägger upp den imorgon .

Vi hade såklart advent fika, efter dansuppvisningen åkte vi hem till oss och fikade (familjen + Jackie) åt lussebullar och pepparkakor, glögg, kaffe och julmust och inte minst russin :D Vi tittade även på julkalendern som är en tradition i vår familj, tycker faktiskt den är bra. Mysig med julstämning!

God Jul


Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: aa det gör den! =D

2007-12-03 @ 14:53:39
URL: http://poseforme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0