Finally Friday & EMD

Finally friday, och jag har en väldigt jobbig håltimma, visst de skönt, men på fredagar vill man bara hem, hem och ha helg. Slutar ioförsig inte så sent, klockan 13.55. Så kan nog lägga in en outfit runt tre. Jag ska också lägga upp ett filmomtycke om POC som vi såg igår kväll.

Idag var de god maat, köttfärsås och spagetti, mums. Längtat hela veckan efter dem maträtten, de alltid så gott. Lite ointressant jag vet, hehe. Menmen, för övrigt har jag inte så mycket att säga mer än att önska er en riktigt trevlig Fredag å så hörs vi senare. Puss



 För alla Erik-Mattias-Danny fan kan jag medela att de ska bilda grupp



Erik, Mattias och Danny prövar lyckan som trion EMD

De före detta "Idol"-deltagarna Erik Segerstedt, Mattias Andréasson och Danny Saucedo har alla tre redan satt många flickhjärtan i brand. Nu hoppas de på ännu mer positiv respons genom att ta hjälp av varandra.

De tre unga hunkarna bildar tillsammans trion EMD, och i vår släpper gruppen ett album med klassiska poplåtar. Första singeln blir "All for love", mest känd som ledmotiv till filmen "De tre musketörerna".

- Vi är ju lite av de tre musketörerna, säger Danny till TT Spektra. Vad tycker du om det? Själv tror jag de kan bli bra, och jag gillar tvillingarna Erik och Mattias mkt så de kan bli kul å höra.





Kommentarer
Postat av: Louise

svar: usch nej :/

2007-12-14 @ 14:25:57
URL: http://louiseda.blogg.se
Postat av: Alice

Svar: haha, kan bli så ibland xD Men så jävla sköönt! =D
PUSS(L)

2007-12-14 @ 16:11:53
URL: http://poseforme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0