Estet tisdag

Idag har det då varit estet tisdag igen, men utöver de vanliga roliga estet ämnena, så var jag och nicz i bromma gymnasium, eller mindre i och mer utanför, vi gick runt lite hade tre timmars håltimme och ta sprett på så ibland gör man lite knepiga saker. Fast de var kul, för jag har alltid velat se hur skolan såg ut. Den var fin, asnära till gympan, fast de har ju vi med.



Efter skolan åkte jag till Jenny och spelade lite piano, var evigheter sen sist och de gick med lite smörjning av motorn, hon är verkligen riktigt grym på att spela piano, tänk om man själv kunde spela så. Men jag kan en hel del, så dålig är jag faktiskt inte. Vi fikade med fika som jenny köpt och jag fick en chokladkalender :)



När jag kom hem så åt jag sen somnade jag direkt, hehe. I'm trött, väldigt trött av mig. Jag hoppas så in i skitan på att de snart bli snö. Ingen jul utan snö, jag vill verkligen ha snö till jul hoppas hoppas hoppas. Idag skippar vi en dagens outfit på bloggen, känns som de blir för enformigt, utan jag slänger in ett inlägg senare ur någon utav kategorierna på bloggen. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0