Solig dag, idag

Idag somsagt har de verkligen varit en fin och varm dag som bjudit på många soltimmar i solstolen. Jag börjar nu bli tveksam över min beställning från Asos, känner verkligen inte att jag är 100 % nöjd och jag köra alldeles för mycket kläder som jag känner mig halvnöjd över. Halsbandet är jättefint and it's a keeper. Men toppen och playsuiten känns inge bra. Såg en annan tjej idag som hade en sketsnygg än. Aja, vi får se. Bjuder på en bild på stackars lilla Britney vars liv bara verkar gå utför och utför, bilden är från början av karriären.



Trevlig Söndag




Kommentarer
Postat av: Matilda

hon va så söt då!

2007-08-05 @ 20:26:29
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Nina

hehe oki.. då lär du ju varit där..
det andra stället så åkte man båt..
man klättra upp för ett hemskt berg å såg asfin utsikt å så hade man stranden 5 min därifrån.. så man låg å plaska. så där grunt vatten där oxå. asfint!

2007-08-05 @ 20:36:08
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0