Skön promenad i sommarsol,

För att lätta lite på nervositeten inför morgondagen tog jag en powerwork promenad, man blir tröttare och de blir förmodligen lättare att somna ikväll. Jag är spänd redan nu, undrar hur jag kommer vara i morgon.

Idag har jag bara vilat upp mig, gjort lite små saker och haft en skön dag, annars brukar jag inte gilla söndagar, men de var samtidigt den sista dagen på sommarlovet så de var en bra dag, bada de aldrig, men ska nog göra det imorgon efter skolan. Min faster och mina kusiner kom över, de kunde ej komma på min födelsedag så de kom över och fikade och jag fick paket, present kort på veromoda, väldigt väldigt bra.

En annan sak, jag har ju fyllt 16 men jag fick ändå barnbidrag denna månad? paff, jo ganska mycket för jag hade ställt in mig på att leva på de pengarna ja hade kvar, nu har jag massor. Måste varva ner nu efter promenaden, kanske kolla lite på tv, eller film .

Ha en trevlig sommarkväll!

Kommentarer
Postat av: matilda

vilken linje ska du gå?

2007-08-19 @ 21:29:14
URL: http://maaatilda.tjejsajten.se
Postat av: Amanda

var ska du börja i för gymnasium nu d?

2007-08-19 @ 21:51:09
Postat av: Sweet 16´s blogg

Svar Matilda - jag ska gå estet linje :)
Svar Amanda - Ett gymnasium i stockholm :)

2007-08-20 @ 09:19:03
URL: http://performace.blogg.se
Postat av: Amanda

det finns rätt många gymnasium i stockholm :P men jag förstår om du inte vill säga ..:)

2007-08-21 @ 17:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0