New look?

Ja, precis! färgade håret för två-tre veckor sen å allt bara poff försvann! gick tillbaka till frissan och de ska göra om det. Undrar om ja kan fråga om ja kan få en annan färg? eller om jag måste ta samma igen, vill ha liknade som Mischa Barton, lånade bilden från stina-lee, för den var så fin! kanske något mindre rött!


Men troligen kommer frisören säga att de måste ta samma färg, aja! de får bli som de blir! men hoppas på möörkt! Så de passar i höst, hade mörkt förra hösten å de va fint, visar en bild från förra hösten över! Haha, lite för mörkt! å gud de ser inte ut som jag!, haha!

Kommentarer
Postat av: Sissel

Ja exakt =) om man dricker kan man ju inte tycka om sig själv speciellt mycket :/ jag får dricka för mina föräldrar och så men jag VÄGRAR att göra det :P skulle skämmas om jag drack, haha :P

2007-08-31 @ 20:19:23
URL: http://siss3l.blogg.se
Postat av: farah

Hej, vilket nummer av Frida ska Kenza vara med i?
svara i min blogg tack
tack!

2007-08-31 @ 20:54:10
URL: http://farah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0