Grillkvällen

Sista helgen nu innan jag börjar skolan, därför har jag inte bloggat på en tag.
Tänkte dela upp de lite under kvällen, först börjar vi med grillkvällen som var super mysig.
 
Det var superkul att ses alla fem igen, femfemfem. Hade helt glömt bort att vi sågs på skansen av en slump alla fem när vi var på allsång, men de här var första gången som var planerad.  Jag och Jess brände oss under fötterna på kolen så vi fick bränskada, inte så kul menmen. Sen gick vi och kylde ner fötterna i vattnet.
Tex på plats hade de redan börjat grillningen så jag fick sätta igång å grilla min korv också. Vi åt godis spelade kort å hade mysigt, vi bytte plats en gång om förhoppningar att de skulle blåsa mindre, men de gjorde det inte. Vi har planerat att ses igen nästa helg, hoppas de blir så :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0