En härlig dag i stan!



Idag har jag varit i stan med Marielle, perfekt stan-väder inte för varmt inte för kallt. De var så länge sen vi träffades typ i slutet av maj, vi hade jätte trevligt. Jag har letat efter en shortsdress som hon har som visade sig vara en klänning, men jag ska sy om den, de är den gröna till vänster. Sen när jag såg denna super snygga shorts-dressen vart jag så glad, precis en sån jag vill ha OCH på rean, så jag fick den gröna på köpet, de kallar jag sista-minuten-kap de.

Vi var och fikade på stureplan där vi drack något som inte var så speciellt gott, långt krångligt namn som jag ej kommer ihåg, men kladdkakan var super god. När jag kom hem så hade mamma hämtat HM paketet som kommit. Mycket snyggt var de där i, visar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0