En blåsdag idag!

Lite synd de, för som vanligt så suger vädret på tv, de kan aldrig avgjöra rätt, slår vad om att de sitter å gissar till sig vädret. För hallå, de sa vindstilla? de typ asblåsigt här där jag bor. De inte så skönt i solen då. Ja tror de vakar en bloggtorka just nu, har inte haft tid och shoppa eller spanat in å så mkt nytt denna vecka, skolan har tagit så mycket på en så att de blir inte så mycket att bloggiliblogga om.

Menmen, som ja lovade så skulle jag skriva del 1/3 som jag valt att döpa de efter att vara smal är inte sjukligt, de kommer vara tre intenstiva inlägg med mycket fakta, kommer beröra tre olika områden. Sen så vet jag inte om kanske ett halvår jag tar upp ämnet igen. Men efter mina beräkningar kan de inte bli så mkt mer, då blire tjatigt.

Ha en trevlig blåsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0