Julbord & Julmarknad

Han inte blogga igår kväll för jag blev sjuk, men nu kan jag berätta mer om vad vi gjorde. Vi var ju som sagt på julbord och julmarknad, julbord på tyrol och julmarknad på gröna lund. Först åt vi inne på tyrol, gud va mysigt de va! Bilderna vill inte riktigt ge med sig den känslan, men de var verkligen jättefint. De ända som saknades på julbordet var syltan, hehe. Älskar verkligen sylta. Men annars var maten helt okej, efterrätterna var väldigt smarriga.



Vi gick sen ut och kollade på julmarknaden på gröna lund. Väldigt kallt var de, tyckte de hade lite för många vanliga åk attraktioner igång, julkänslan försvann när popexpressen tog över hela gröna lund med skratt och disco musik. Passade inte riktigt in tycker jag. Men spökhuset kunde väl ha varit öppet tycker jag, när vi var på Lissebergs julmarknad va de det. Roligt med julsdpöken, hehe. Bild även på tomten vid stora scenen, han kramade alla barnen, haha. Mysigt va det iallafall :) !



GOD JUL




! UPPDATERING !
 
Här är min stora basket boll jag vann på gröna lund, satt den direkt så vann jag, hihi!
Roligt, brukar inte vinna så ofta, bara choklad :D hehe

image912



Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: haha, lr huur!? xD han kmr nog frysa!! =P
KRAM(L)

2007-12-17 @ 19:40:31
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Annelie

Ja nu är dte inte länge kvar. Om en vecka är dte julafton! Åh, vad gott med julbord! Själv ska man ju äta jullunch både imorgon och på onsdag ;)

2007-12-17 @ 22:01:23
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

Jaa gud va härligt snart är de jul! :D

2007-12-18 @ 20:16:30
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0