Vinterland


Spenderade en del av eftermidagen utomhus
med min granne Fanny, vi tänkte pröva snön lite, hehe. Men den va lite för mkt kramgosig för å åka på, och vi hade inget å åka på så vi tog soppsäckar, ach va bra de gick men oj vilken rumpvärk man lär få imorgon, hehe. Vi körde även lite snöbollskrig, de ganska jobbigt å köra de, man blir varm men samtidigt kall, haha. Aja roligt var de iaf, nu sitter jag här, på pappas dator. För vet ni vad! ja ska få en helt ny dator, bara skalet sparas, är superduperglad, de massa nytt som kommer göra min data asbra, bla 40 gb minne, de typ as mkt haha. Min förrta data hade 2 gb så nu har jag 38 mer, väldigt glad och tacksam för de.

image1030

Fick min första dator när jag fyllde fjorton tror jag, är inte hundra men nästan säker, fick va med och betala själv men ja fick en del av den som födelsedagspresent på sommarn när jag fyller år. Nu har jag haft den ett tag och den har verkligen börjat sega, så nu blir den som ny igen, den är på spa behandlig och kommer tillbaka som ny, haha.

Kommer inte kunna använda photoshop på ett tag då paps data inte har de, men jag ska försöka göra de så snyggt å fint ändå, nu ska jag chatta lite med Nicole, och fortsätta mitt the sims spelande, vi hörs lite senare så bjuder jag på ngt smarrigt och roligt säkert, hehe. Se you!






Kommentarer
Postat av: Evelina

Ah , tack så mkt :D Nu är det bara headern som fattas och den får jag försöka hitta ngn som kan hjälpa mig med :) Dsm förresten :D!

2008-01-03 @ 19:47:15
URL: http://eveelinaa91.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: hehe yes klänningen var fin den med :)

2008-01-03 @ 19:53:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Alice

fusk med så mkt snö assså.. (mer menat till inlägget innan)! tack för kommentaren om min design! =D

2008-01-03 @ 20:09:36
URL: http://poseforme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0