Pulka På Dagis


Hello igen, kom in för en kvart sen från ett årligt pulka race med madde (min barndoms bästis) på dagis, något vi alltid gör, haha. Vi hade inget å åka på så först hämtade vi platspåsar i sopprummet, sen hittade vi skärtlappar (heter de så?, haha) på dagis som vi åka på, haha. Man är inte lika smidig som när man var liten, jag körde in i både lekhus och träd. En utav gångerna så åkte ja så ja fick en stolpe mellan bena, han precis stoppa mig själv och sa, tänk om man vart kille, då hade de där varit tur. Haha, usch jag, men jag stoppade mig själv i sista sekund.




Efter ett tags åkande och prat iaktagande av en gubbe på balkongen mitt imot (urk på burk) så skulle vi filma, haha. Madde bad sin pappa hämta kameran så han filmade oss när vi åkte, först gick de inte så bra så vi gjorde om igen, vilket inte resulterade i så mkt bättre åkning heller, haha. Jag tror madde fifflar med filmen, och så fort hon fått upp den på sin blogg så lägger jag in den hära. OBS i samma inlägg då, men tror inte jag uppdaterar mer ikväll så, ni har hela natten på er gays. Haha, utrycket din lilla råtta kom fram, har nog kollat för mkt på Diselråtter & Sjömansmöss (gammal julkalender) så de bestämde sig Madde för att spara och använda i framtiden som uttryck, hehe. Hoppas ni haft en lika trevlig kväll som jag, vi hörs imorgon sötnosar!






Kommentarer
Postat av: Madde, maddemagnerius.blogg.se

svar: aboslut, men inte YouTube.. grr är så irrrrrrrrriterad! hänvisar folk att läsa i din blogg om pulkan (a)

2008-01-05 @ 00:47:09
URL: http://maddemagnerius.blogg.se
Postat av: Danne

hej igen japp har tagit bort mitt konto där nu. Så lär ju inte hänga där mer. Hoppas du haft en trevlig kväll!

2008-01-05 @ 01:50:48
URL: http://www.snulten.blogg.se
Postat av: maja

nej nej, verkligen inte. det är ju bara bra att du säger till om något blir fel :) så det är klart jag inte tog illa åt. yeah i see :) jag har alltid tyckt jättemkt om henne. hon är grym!

2008-01-05 @ 10:07:01
URL: http://maajan.blogg.se
Postat av: Julia

Haha underbart med pulkaåkning! Jag måste också ut och åka lite.

Ha det bra :)

2008-01-05 @ 11:31:32
URL: http://gnocci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0