Första inlägget 2008


Första inlägget på de nya året
, yey. Gick upp ganska sent, kl två men Niccie åkte hem vid tre så de har ju sina skäl, hehe. Vi hade jättetrevligt igår, tänkte berätta lite om våran nyårsafton 2007.


våran nyårsdukning, våran alkoholfria champagne och sist men inte minst raketpaketet.

Först åt vi förrätt, de var ett rostatbröd med lax och gurka på, de var mumsigt. Vi kollade på filmen från uppvisningen på dansskolan som Niccie inte hade sätt. Sen började vi med maten, vi gjorde taccos och de vart jättegott. Hittade först inte nycklarna till boden så vi fick dricka saft, hehe. Men jag hittade dem till slut och vi kunde ta julmust.


En bild på snön då jag misslyckades å fotta rakterna, sen två när jag lyckades få
 med lite raketer iaf.
de två sista är från min nya sony ericsson

Efter maten tog vi en liten promenad nere vid vattnet, haha. De var jätte mörkt och läskigt, men de stod några där nere och sköt upp fyrverkerier så de lös upp lite, vi prövade också en utav våra smällare, de var en liten fluga med vingar eller nått som glittrade och flög ner i vattnet, hehe. Nicole glömde sin så när vi kom upp tände vi hennes och den flög in under hustaket, men ingen skada skedd, tur var de.

Sen sjöng vi singstar och åt godis och sånt, de var superkul första gången jag någonsin gör de och jag ska köpa de, de var så himla roligt, perfekta tjejkvällen med singstar. Det var verkligen superduper roligt. Efter de så gick vi ner till min dator och gjorde en hel del saker, hemliga saker haha, som jag inte kan berätta om för jag vet inte vem som läser min blogg men fan va roligt de var asså, Nicole va så bra på att spela en annan, jag garva hela tiden.


filmade lite från fyrverkerierna vid tolvslaget

Sen så var de dax och gå ut, hittade inte tändstickorna först men nicole hittade dem. Vi gick ut 20 i tolv tror jag och vi skålade med våran dricka som var alkoholfri och smällde raketer, de var massa andra där nere också som hjälpte oss lite, haha. Vi visste inte hur man gjorde med vissa saker, jag kunde iaf en del, de blir väl så när man växer upp med två storebröder och de är jag glad över, de var jätteroligt med fyrverkerierna. En minut över tolv kunde jag komma fram på telefonen och ringde mamma och pappa och sa gott nytt år, skrev inga sms för de lönlöst alla får dom bara nästa dag och då äre inge roligt. Efter att våra händer var helt röda och skruttiga gick vi in och värmde oss innanför durren, sen tog vi på oss vantar och tog en promenad, de var skojjigt det med.


här är lite mer film med prat i bakgrunden

När vi sen kom hem igen så satt vi oss vid datorn i två timmar och gjorde lite olika grejer, jag var väldigt trött, de är jag ju iförsig nu också. Jag är en person som behöver mkt sömn, haha. Kanske därför jag sov till två, 11 timmar. Nu ska jag nog spela lite the sims och sen ringa Niccie å se om vi kunde träffas ikväll, hoppas på det!

Berätta gärna om eran nyårsafton!

2008 is here!





Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh tack så mycket :) Nej det är ju tyvärr inte det. Lockade det med en locktång :)

2008-01-01 @ 16:49:44
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Tack, detsamma :)

2008-01-01 @ 17:44:21
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0