20:de knut, julen kastas ut!


image1103
Precis, idag ska alltså allt julpynt krimskrams och julgranen ut. De precis vad vi gjort ett tag nu, hjälpte först till med detaljer i huset som julgranen, och andra saker vi har. Sen övergick jag till mitt rum där de fanns en heldel, känns väldigt tomt nu, med skönt. Ser ni min nya lampa, den är från IKEA. Kostade bara 79:- och jag tycker den är så söt, lyser inte så starkt heller så man kan kombinera med andra lampor, loveit. Åt lite middag nyss, och snart ska vi fika. Ikväll är de American dreams (väldigt bra serie) på kanal9, så vi ska spela in singingbee, fast jag tror de ganska enformigt och tråkigt, eller vad tror ni?


image1104


Kommentarer
Postat av: Alice

men det låter ju mysigt som tusan! =D

fin lampa!

2008-01-13 @ 18:43:36
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: t0tta

Haha, visst ja.. Jag hade glömt att julen skulle ut idag.. Får skylla på.. Hmm.. Snurrighet? Trötthet? Senildemens? Tillfällig sinnesförvirring? En kombination kanske? =)

2008-01-13 @ 19:18:50
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0