Svar på frågestunden:


Här kommer svaren från min första frågestund, fick väldigt roliga och intressanta frågor. Inga som var för personliga, så jag svarar på alla. Tack för visat intresse, och här kommer de intressanta svaren :)

Postat av: Delicata Felicia
Hur lång är du?

Svar:
Jag är väldigt lång, eller kanske inte extremt lång, men jag mäter faktiskt 177 cm.
Så ganska lång är jag nog trots allt. Är väldigt glad över stolt över min längd.


Postat av: frida
Hur lång tid behöver du ha på dig på morgonen? frukost, kläder, smink, hår o.s.v
Vilken är din favoritaffär?

Svar:
Jag går upp en timma och en kvart innan jag måste gå hemmifrån. Jag äter väl på en halvtimma, och de andra på en halvtimma, sen tycker jag om å ha tid över och kolla på lite tv på morgonen. Oj de var svårt, jag får väl säga tråkiga HM, men de är en otroligt bra basbutik, köper dock bara basplagg dära. Sen varierar de mycket på allt annat jag köper. Men hm har mycket fint till bra priser.


Postat av: Camilla

Vilken är din favorit blogg?

Svar:
Oj de var svårt, jag läser olika bloggar varje dag, men min favorit blogg är Stinalee´s, hon är rak på sak och ärlig. Sen har hon en otrolig känsla för stil. Väldigt bra blogg har hon. Så de är nog min favorit.


Postat av: malin

vad gör du helst på en lördagskväll?

Svar:
Jag är en hemma tjej så de visslar om det. Men en riktigt härlig lördag kväll skulle jag vilja va i gott sällskap med mycket skratt. Kanske familjen, kanske vänner. Singstar är nytt för mig men usch så roligt. Tv underhållning lockar också på lördagskvällar. Jag är en person som gillar att chilla helt enkelt.


Postat av: nathalie

har du alltid bott där du bor nu?

Svar:
Jaa, de har jag faktiskt gjort. Vi har bott här i över 20 år och stormtrivs, bor precis vid vattnet i ett lungt radhusområde, och jag älskar stället. Åker runt å ser där andra bor och känner mig verkligen stolt över mitt läge, skulle inte kunna tänka mig bo någonannanstans.


Postat av: Jenny

Min fråga är vart åker du helst på semester?

Svar:
Jag älskar verkligen att resa, men de finns ett ställe som jag stormtrivs på, de är som ett andra hem för mig. De är Grekland - Kreta. Älskar det. Ska bli så härligt, ska dit två veckor i sommar igen. Längtar!


Postat av: Julia

Vad tror du att du gör om 10 år?

Svar:
Det där var verkligen kvällens svåraste fråga, jag har faktiskt ingenaning, jag hoppas jag sysslar med det jag vill göra (som jag inte vet) och att alla nära och kära mår bra och att jag har ett intressant och roligt liv.


Postat av: Niccie
Vilken är din favoritfrukt?
Vilket tycker du är läskigast, att stå på scen att prata, att sjunga på scen, spela teater eller dansa?

Svar:
Min favorit frukt är faktiskt banan, äter de minst en gång om dagen, de riktig god frukt det. Oj hmm, dansa är inte så läskigt eftersom jag gjort de så länge, sjunga är ganska läskigt men spela teater är nog läskigast, iaf när man ska prata eller göra monolog, haha. Kanske för de är de jag sysslat med minst.


Postat av: Assi

är du svensk? dansar du:)?

Svar:
Jag är fullblodad svensk :) . Oja, har dansat sen jag var 6 år gammal, och tävlingsdansat i snart 7 år. Så dans är verkligen mitt liv. Älskar det, har så mycket energi som vill ut, så de är en perfekt sysselsättning.



Tack för alla intressanta och välanpassade frågor, ni är bäst!



Kommentarer
Postat av: malin

Svar: Joo, vars! Bra frågot och bra svar! ;)

2008-02-16 @ 23:11:44
URL: http://www.malzzis.blogg.se
Postat av: caroline

En mycket bra frågestund!:) det va väldigt påhittigt!

2008-02-16 @ 23:14:57
URL: http://McLineFly.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul med frågor&svar! :)

2008-02-16 @ 23:16:20
Postat av: Pylv

Hej, du hade kommenterat på min blogg men det förvånar mig att du faktiskt gjorde det eftersom jag inte känner dig.

Bra frågestund btw.

2008-02-16 @ 23:21:22
URL: http://karlbergarn.blogg.se
Postat av: malin2 ;)

Bra frågor, bra svar ;D

2008-02-16 @ 23:21:40
URL: http://tjabbamalla.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

Svar Anonym:

Tack så hemskt mkt!

2008-02-16 @ 23:23:13
Postat av: Sweet 16´s blogg

Tack till alla ni som deltog i frågestunden!

2008-02-17 @ 00:04:53
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Anonym

nej inte särskillt..

2008-02-17 @ 00:07:20
URL: http://lillabil.blogg.se
Postat av: Anonym

Jadå, bra frågor. :)

2008-02-17 @ 09:46:43
Postat av: Theres

Bra frågor och svar tycker jag. Hoppas du får en fin dag!

2008-02-17 @ 11:16:31
URL: http://theresliv.blogg.se
Postat av: emmy

vad roligt att du säger det där om H&M. För mig är det precis tvärtom. Jag handlar inte så ofta där, men när jag gör det är det plagg som man använder en gång typ. Inte sånt man har ofta, för de tappar formen så lätt och ser slitna och gamla ut. Basplagg lägger jag ner lite extra pengar på eftersom de ska användas flitigt.

2008-02-17 @ 11:47:39
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv
Postat av: Emmelie

En lång person använder du högklackat ofta? Bara fråga jag är själv 1,75 och lite mot högklackat för att jag blir sååå lång men gillar annars högklackat och jag älskar att ha dem runt om kring mig, trevlig lite frågestund :D

2008-02-17 @ 17:03:38
URL: http://mli88.blogg.se
Postat av: S A M A N T H A

tävlingsdansar? menar du latin och standard då eller? =D

2008-05-07 @ 22:36:55
URL: http://zamantha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0